Als chauffeur ben jij onderweg het visitekaartje van het bedrijf. Met de opleiding Communicatieve en sociale vaardigheden van Logistic Force Opleidingen weet jij hoe te handelen als een echte pro!

< Terug naar het opleidingen overzicht

Beschrijving

Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten en opdrachtgevers. Communicatie is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten. Dit geldt ook voor de communicatie tussen chauffeurs, collega's en hun leidinggevenden.

Voor wie

Chauffeurs en leidinggevenden die regelmatig in contact met klanten en collega’s komen.

Resultaat

De cursist heeft een representatieve houding naar klanten en maakt duidelijke afspraken met collega's.

Inhoud

Representativiteit en beroepshouding, Klantbenadering, Commercieel gedrag, Klachtafhandeling, Mondelinge en schriftelijke communicatie, Omgaan met stresssituaties. Na afloop wordt geen examen afgenomen. Deelnemers ontvangen een bewijs van deelname van Logistic Force. Code 95: 7 uur

Volg ook deze opleiding en schrijf je vandaag nog in!

Kosten

€ 180.00 p.p. (excl. BTW)


Deel deze opleiding


Kom in de stemming!


Wilt u deze cursus graag exclusief aanbieden aan uw personeel?

Samen met u kunnen we een opleiding op maat aanbieden.

Toon Geerts
Toon Geerts
Logistic Force Opleidingen

"Dank voor de topdocent! Ik heb een leerzame en leuke dag gehad"

Vincent

Kosten € 180.00 p.p. (excl. BTW)

Deze prijs is exclusief BTW, CCV registratiekosten á €25,- p.p.p.d. en indien SOOB van toepassing is €35,- toeslag voor leermiddelen en examen (indien een examen vereist is).

Soob subsidie:
Op deze opleiding is geen SOOB subsidie van toepassing.
Tijd:

1-daags (8 uur waarvan 7 code 95)


Cursus data

Communicatieve en sociale vaardigheden

Bekijk agenda »